Friday, March 2, 2018

Boulahrouz: "Robben moet nog niet terug naar Nederland"

Khalid Boulahrouz hoopt dat Arjen Robben nog een paar jaar bij Bayern München kan spelen. De buitenspeler heeft een aflopend contract.
"Ik vind dat Arjen nog niet moet teruggaan naar Nederland. Hij kan altijd nog wel een keer terug, al hangt het natuurlijk ook van zijn familie af", vertelt Boulahrouz in een exclusief interview met Goal. "Er komt een dag waarop je lichaam niet meer wil. Ook al wil je zelf nog wel verder, je lichaam zegt op een gegeven moment dat je niet verder kan."

Boulahrouz hoopt dat dat moment bij Robben nog even op zich laat wachten. "Als hij door kan, zou ik hem adviseren om langer bij Bayern München te blijven. Het is één van de beste clubs ter wereld en hij heeft in Duitsland een grote reputatie. Hij speelt er al zo veel jaar, dus waarom niet?"

"Volgens mij voelt München als een thuis voor hem, dus waarom niet doorgaan als hij zich daar comfortabel voelt?" gaat de oud-international verder. "In fysiek opzicht ziet hij er nog sterk uit, dus ik zou niet weten waarom hij niet nog een paar jaar kan doorgaan. Arjen is één van de beste spelers waarmee ik heb gespeeld, hij is fantastisch."

Khalid Boulahrouz en Arjen Robben speelden in het seizoen 2006/07 samen bij Chelsea en ze kennen elkaar van het Nederlands elftal. De 36-jarige oud-speler van onder meer RKC Waalwijk, Hamburger SV en Feyenoord heeft 35 interlands gespeeld. Hij maakte de WK's van 2006 en 2010 en het EK van 2008 mee.

No comments:

Post a Comment

  "Sophia Momodu Is Demanding $800 For Nanny's Fee From Davido" Famous blogger, Cutie Juls has accused Davido’s baby mama, Sop...