Friday, March 2, 2018

Dembélé over staking: "Ik sta er nog steeds achter"

Ousmane Dembélé heeft er geen spijt van dat hij een transfer naar Barcelona forceerde door niet meer naar de training van Borussia Dortmund te komen.
Het Franse voetbalmagazine Onze Mondial vroeg Dembélé of hij baalt van de manier waarop hij vertrok uit Dortmund. "Ja en nee", antwoordt de 20-jarige speler. "Ik dacht dat ik het vervullen van mijn droom zou mislopen. Daarom heb ik gehandeld zoals ik heb gehandeld. En daar sta ik nog steeds achter."
Dembélé weet niet hoe hij het anders had moeten doen. "Barcelona voor de tweede keer een 'nee' verkopen? Dat was voor mij onmogelijk. Ik zou graag willen weten hoe de mensen die kritiek op me hebben zich zouden hebben gedragen als ze zich in mijn positie hadden bevonden."

Barcelona betaalde uiteindelijk 105 miljoen euro voor Dembélé, die een week na zijn debuut al een hamstringblessure opliep. Kort na zijn herstel raakte hij opnieuw geblesseerd. De Franse aanvaller speelde daardoor pas tien keer voor Barça, waarvan zeven keer in La Liga.

No comments:

Post a Comment

  "Sophia Momodu Is Demanding $800 For Nanny's Fee From Davido" Famous blogger, Cutie Juls has accused Davido’s baby mama, Sop...